Perspektiver på PR

Ny bok fra Trond Albert Skjelbred som belyser PR-faget fra nye vinkler og ståsteder. Her er det lite om strategi, taktikk eller teknikk, men mer om overordnede prinsipper, verdier og holdninger.

–    God kommunikasjon for meg handler om å være åpen, ærlig og verdig, særlig når det røyner på og det er vanskelig å vite hva du skal gjøre, sier Skjelbred, partner i NOR PR og aktiv i bransjen i over 20 år.           

Perspektiver på PR har Skjelbred invitert med en rekke kapasiteter fra ulike fagfelt. Mennesker som står for noe, og som på ulike måter har markert seg. Disse medforfatterne er: Tidligere oberst og brigadesjef Arne Pran, First House-sjef Per Høiby, tidligere sogneprest Magne Utle, biskop Per Arne Dahl, HR-direktør Kathleen Offman Mathisen i Grieg Seafood, NHH-førsteamanuensis og psykolog Therese E. Sverdrup, Oslo-byråd Geir Lippestad, etikkprofessor Alexander W. Cappelen, filosof Espen Gamlund, filosof Einar Øverenget og hotelldirektør Kjetil Smørås. I tillegg har BI-professor Peggy Simcic Brønn skrevet forordet. Portrettene av bidragsyterne er tatt av fotograf Paul Bernhard.

–          Jeg håper at vi sammen kan utfordre deg og dine tanker rundt PR-faget, ledelse og kommunikasjon mellom mennesker, sier Trond Albert Skjelbred.

 

Trond Albert Skjelbred fikk juryens pris Konsulentprisen 2014 for boken Hvordan lykkes som Konsulent.

Relaterte artikler

Vi er i gang med en ny undersøkelse om konsulenttjenester innen Kunstig Intelligens, forståelse av kundens utfordringer, Innovasjon...
Henrik Bibow blir ny associate partner i PA Consulting....
De vil bruke kunstig intelligens for å hjelpe diabetespasienter. Nå får Varde Tech støtte fra DOGA for å...