Verdens mest verdifulle merkevare

22. januar ble Deloitte rangert som verdens mest verdifulle merkevare for “kommersielle tjenester” i den nyeste målingen til merkevareselskapet Brand Finance Global.

Av alle merkevarene som ble analysert, blir Deloitte framhevet som den sterkeste og mest verdifulle merkevaren på kommersielle tjenester.

Anerkjennelsen er et resultat av Deloittes langsiktige oppbygging av en mer homogen og differensiert global merkevare. Blant annet har Deloitte oppnådd økt synlighet og effekt gjennom selskapets globale reklamekampanje, et mer samordnet uttrykk på tvers av sosiale medier og vekt på formålsdrevne tiltak som WorldClass.

Deloittes arbeid for å fornye merkevaren sin og kommunisere sitt globale budskap har vist seg å være vellykket, og har gjort selskapet bedre i stand til å hjelpe sine kunder med å løse løpende utfordringer knyttet til den fjerde industrielle revolusjon, opprettholde tilliten til selskapet i samfunnet, ta vare på sine medarbeidere og styrke lokalsamfunn.

Brand Finance er verdens ledende uavhengige selskap innenfor måling av merkevareverdi.

Les hele rapporten her: https://brandirectory.com/rankings/global/

About the author

Related Posts