”Code Halos” gir digitale forretningsmuligheter

Konkurransen mellom bedrifter avgjøres i økende grad på hvor godt de klarer å skape verdier basert på digitale informasjonen.
En av de raskest voksende ”top-tier” rådgivning- og teknologiselskaper globalt, NASDAQ -noterte Cognizant, har lansert det de kaller ”Code Halos”, basert på studier av drivkreftene bak endringer i virksomheter nå og i fremtiden.
I en serie av white papers , viser selskapet hvordan konkurransen mellom bedrifter i stadig større grad baseres på hvor godt de klarer å skape verdier basert på den digitale informasjonen som omgir mennesker , organisasjoner, prosesser og produkter – det Cognizant kaller Code Halos.
Code Halos skaper nye virtuelle identiteter av oss som individer. Bedrifter konkurrerer nå med basis i informasjon og data som omgir kunder, enheter , organisasjoner, ansatte og samarbeidspartnere . Code Halos gir et grunnlag som organisasjoner kan analysere og handle på for å generere digitale forretningsmuligheter.
– Gjennom vår analyse på tvers av bransjer, fant vi at suksessrike bedrifter var vinnere fordi de klarte å konkurrere basert på informasjon snarere enn bare fysiske forsyningskjeder . Digitale Vinnerne benyttet Code Halos på måter som gjorde dem i stand til å slå konkurrentene . Selskapene som sliter klarer ikke å utnytte denne informasjonen, » sier lederen for Cognizants norgeskontor, Fredrik Kallevig .
Vant storkontrakt i Norge
Cognizant har vokst jevnt i Europa og hadde en vekst på hele 32 prosent i hele Europa i 2013. I Europa er Norge et viktig marked og selskapet vant Orkla, en av de største IT-kontrakter i Norge i 2013.
Legg igjen et svar