32 prosent av de nye partnerne er kvinner.
EY i Europa, Midtøsten, India og Afrika fikk den største andelen nye partnere, med 423 nye partnere fulgt av USA med 398 kampanjer . Nye partnere i EY i Asia utgjorde 212 .
Assurance utgjorde den største andelen partnerkampanjer med 344 (33 %). Den ble fulgt av Consulting, med 265 (26 %); Strategi og transaksjoner, med 171 (16 %) og skatt, med 235 (23 %). I tillegg er det 18 nye partnere innen forretningsstøtte (2%).
I Norge rykket følgende partnere opp:
Nye partnere:
Are Øverby Svendsen (assurance)
Kristian Dalby (assurance)
Aleksander Furnes Mallasvik (consulting)
Trygve Wangen Røst Tøsse (consulting)
Nye assosierte partnere:
Eileen Fang (assurance)
Magnus Vågsether (assurance)
Åse Ebersten Henriksen (consulting)
Kjetil Nytun (consulting)
Kilde: EY og advokatwatch.no