Kundetilfredshet med konsulentene
Vi ser at kundene blir litt mer fornøyd for hvert år som går – og det tyder jo på en bra utvikling hos konsulentselskapene. De som har bestilt benchmark får vite hvor de står på 14 parametere innen kundetilfredshet i forhold til sine konkurrenter.
Vår generelle rapport forteller at faglig kompetanse det aspektet som respondentene er mest fornøyd med hos konsulentene. De er minst fornøyd med; -leveransen medførte kostnadsbesparelser.
Informasjonsinnhenting før konsulentkjøp
Hyggelige funn for oss i Konsulentguiden: 20 % av bedriftene (konsulentbruk 50 – 100 mill) bruker våre nettsider på utkikk etter konsulenttjenester innen IT.
De to største faktorene er ikke overraskende; – anbefaling fra kollegaer 39,9 % og -erfaring fra tidligere oppdrag 64,5 %.
Respondentene ble også spurt om hvilke inntrykk de hadde til selskapene de hadde et forhold til. Her scorer Bekk Consulting best med hele 78,4 poeng av 100.
Sentrale punkter i rapporten:
- 13 trender innen IT. Hva blir kjøpt og planlegges å kjøpe
- 24 sentrale IT-tjenester. Hva blir kjøpt og planlegges å kjøpe
- Vi måler informasjonskanaler som blir brukt før kjøp.
- Vi kartlegger 9 årsaker til kjøp
- Konsulentselskapene blir målt på inntrykk, sannsynlighet for gjenkjøp og verdiskapning.
Pris Kr 4900.-
Ta kontakt for bestilling eller for mer informasjon.
E-post: lars.rommen@konsulentguiden.no
Mobil: 988 83 746