Get The Future You Want

Capgemini lanserer en ny merkevareplattform som formidler selskapets retning og kultur i markedet.

Capgemini lanserer en ny merkevareplattform: “Get The Future You Want.”Den nye merkevareplattformen gjenspeiler tiden vi lever i, der utviklingen i verden og rask digital endring krever at folk tenker over hvordan de anvender teknologi til å forme fremtiden de ønsker – en fremtid som er inkluderende og bærekraftig.

”Vår nye merkevareplattform er mer enn et slagord. Det fanger opp Capgeminis ånd og energi, og formidler en optimistisk visjon for fremtiden” sier Jens Middborg, administrerende direktør i Capgemini Norge.

”Teknologi er den avgjørende faktoren for nærmest all endring som skjer i virksomheter og samfunnet som helhet. Men teknologi må brukes på en etisk og human måte slik at mennesker og virksomheter føler seg trygge på at det som trengs for å kunne endre seg, er i takt med utviklingen. Kundene skal føle at de har en forretningspartner som hjelper dem med å designe og realisere fremtiden sin gjennom teknologi. Våre ansatte får muligheten til å forme karrieren sin og oppnå personlige mål med oss. Det er vårt fokus å bistå kunder, ansatte, næringsliv og samfunnet generelt med å skape en fremtid de ønsker. Alt dette er i tråd med vår strategi, og jeg er overbevist om at vår nye merkevareplattform vil styrke vår konkurransekraft ytterligere”.

 

En allsidig merkevareplattform

Yvonne Meier, Markeds-og kommunikasjonsdirektør i Capgemini Norge forklarer, ”Vår nye merkevareplattform ’Get The Future You Want’ fanger vår evne til å forstå de viktigste utfordringene våre kunder og markedet står overfor innen teknologi, og hvilken innvirkning det har på miljøet.

Fremover vil plattformen vise  den digitale forbrukeropplevelsen og illustrere hvordan kunder kan bruke skytjenester og data til å øke effektiviteten og akselerere utviklingen mot en intelligent bransje.

 

About the author

Related Posts